Γιατί τα διαφημιστικά φυλλάδια είναι τόσο αποτελεσματικά;

Η εποχή εξελίσσεται, το ίδιο και ο κόσμος του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Οι μικρές αλλά και μεγαλύτερες επιχειρήσεις προτιμούν ακόμη τη διανομή διαφημιστικών φυλλαδίων, από χέρι σε χέρι ή από πόρτα σε πόρτα με άμεση αποστολή σε φακέλους, προσεγμένα κι οργανωμένα.

Παρά τις διευρυμένες online κι offline προωθητικές ενέργειες για τη γνωστοποίηση ενός προϊόντος προς το ευρύ κοινό, οι τοπικές επιχειρήσεις εμπιστεύονται τα φυλλάδια, διαφημιστικά έντυπα (letterbox.gr) για την προώθηση της επιχείρησής τους ή των προϊόντων τους, ανάλογα σε τι στοχεύουν κάθε φορά. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;

Η απάντηση βρίσκεται σε δύο γενικές και θεμελιώδεις αλήθειες. Αρχικά, επειδή οι άνθρωποι πολύ συχνά προτιμούν να έχουν κάτι στα χέρια τους που να μπορούν να το αγγίζουν, να το αισθάνονται, να το αποθηκεύουν στα γραφεία τους και να το επαναφέρουν όταν θα είναι έτοιμοι να προβούν σε κάποια αγορά. Ο καθένας από εμάς, έστω και υποσυνείδητα, θέλει να ξέρει ότι μπορεί να φυλάξει κάτι σε ασφαλές σημείο και μετά ότι είναι σε θέση να το επαναφέρει ανά πάσα στιγμή, όποτε εκείνος το επιθυμεί. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι το φυλλάδιο είναι πιο αποτελεσματικό και πιο πρακτικό.

Ο επιχειρηματίας παίρνει την τελική απόφαση για το που θα δώσει τα φυλλάδια, σε ποιες περιοχές θα τα μοιράσει και σε ποιο κοινό. Αυτό αυτομάτως κάνει τα πράγματα πιο ξεκάθαρα και έτσι ελέγχει μόνος του το επίπεδο πολυπλοκότητας στο οποίο θέλει να φτάσει η διαφημιστική του καμπάνια. Η υπερστόχευση των δυνητικά ιδανικών πελατών είναι κι αυτή που συχνά κάνει το μάρκετινγκ με φυλλάδια τόσο αποτελεσματικό. Οι στόχοι είναι πάρα πολλοί όταν μια επιχείρηση επιλέγει να «να βγει προς τα έξω» και γι’ αυτό πρέπει να οργανώσετε όλο το πακέτο του μάρκετινγκ της νέας σας επιχείρησης με σωστά και ξεκάθαρα βήματα. Το κοινό στο οποίο απευθύνεστε, οι ηλικίες του, τα ενδιαφέροντά του, τα χόμπι αλλά και οι περιοχές στις οποίες διαμένει ή κυκλοφορεί είναι λίγοι μόνο από τους παράγοντες που οφείλετε να λάβετε υπόψιν σας.

Πολλή μελέτη και αρκετή έρευνα, φαντασία και εμπιστοσύνη στους καλύτερους του είδους αποτελούν μερικά από τα πιο σίγουρα βήματα που μπορείτε να κάνετε για να έχετε αποδοτικά διαφημιστικά φυλλάδια, τα οποία θα δείχνουν την εικόνα μιας επιχείρησης έτοιμης να κατακτήσει τον κόσμο. Ακόμα κι αν χρειαστεί να σας πάρει πάρα πολύ χρόνο, μην αμελήσετε να ασχοληθείτε αποκλειστικά μόνοι σας για τη δημιουργία τους, στοχεύοντας κάθε φορά στην καρδιά του κοινού που εσείς επιθυμείτε να προσελκύσετε. Τα μηνύματα περνούν υποσυνείδητα κι είναι στο χέρι σας να είναι μοναδικά και ξεχωριστά.